2015. november 08. 15:22 - Sparrow

Ugye most csak viccelsz?!

Az a baj, hogy nem. Indítottam még egy blogot.

Körülbelül az elmúlt egy esztendőre tehető az az időszak, amely során újra és újra átsuhant az agyamon egy kósza gondolat, mely szerint eléggé király lenne, ha nem csupán filmekről, hanem zenei témákról is írogatnék az internet homályába, hiszen a kultúra világának ezen vonalát is nagyon szeretem és sokra tartom. 

Ja, tényleg, dehát lehet, hogy sokan, akik olvassák ezeket a sorokat, azt sem tudják, mi fán termek. Egy kis bemutatkozás nem árthat...

Több, mint öt évvel ezelőtt követtem el azt a hibát, hogy internetes hobbit választottam magamnak. Ekkor indítottam el filmes blogomat jóformán fellángolásszerűen. A Movie Tank azóta is zakatol szépen előre (néha hátra), írogatom a filmelemzéseket, ráadásul egészen korrekt olvasótábor is kialakult az idők alatt.

Ahogy a másik blogomon jó néhányszor leírtam már, nagyon szeretem a rock/metál zenét. A Hard Rock Tank, ahogy a fejlécben foglalva láthatjátok jelen blog keresztségének eredményét, ezzel a témával fog foglalkozni. A változatosság szempontjától nem kell tartani, hiszen ez az egy műfaj színesebb skálát foglal magában, mint a zenei világ összes többi ágazata együttvéve. Elképzelhető azonban, hogy néhanapján becsúszik egy-egy rap, vagy pop, vagy hasonló, de ez biztosan nem lesz túl gyakori. Azonban a beleélős heavy metal témáktól kezdve, át a mocskos punk-rock és a szimfonikusabb hangvételű tételeken egészen a legvéresebben hörgő skandináv istenekig mindenféléről lesz itt szó.

Alapvetően albumokról fogok írni terveim szerint rövidebb, tömör hangvételű elemzéseket, vagy ha úgy tetszik, kritikákat és előreláthatólag itt is használni fogom a tízes skálát az értékeléshez. Tervezek szép kis toplistákat (bár nem biztos, hogy a közeljövőben), amelyeken utólag majd idegeskedhetek, mert kihagytam valamit, amit nem kellett volna, és még az is elképzelhető, hogy egyes zenészeknek (vagy akár daloknak) külön posztot fogok szánni, mert véleményem szerint annyira megérdemlik. Videoklipekről is olvashattok majd.  

Egyvalamit NEM fogok írni. Koncertbeszámolókat. Nagyon sok koncertre járok, nekem ez a legfőbb kikapcsolódás, és pont ezért nem vagyok hajlandó megtenni magammal ezt a galádságot. Ha koncertre megyek, feltétel nélkül akarok szórakozni, nem pedig azon agyalni, hogy mit fogok majd írni a posztba (a mozizás esetében ez az állapot már réges-régen menthetetlen).

Viszont a fenti sorok nem jelentik azt, hogy semmiképpen nem lesznek koncertbeszámolók a blogon. Lehet, hogy éppen TE fogod írni őket. Szóval ez a bejegyzés a bemutatkozás mellett egyfajta felhívás is. Ha sok koncertre jársz (ezalatt havonta legalább egy-két alkalmat értek), és úgy érzed, hogy jó az íráskészséged, és szeretsz is írni, vagy szeretnéd kipróbálni magadat az írásban, akkor csatlakozhatsz a Hard Rock Tank szerkesztőségéhez! Ehhez egyetlen cselekvéssort kell végrehajtanod. Írj beszámolót egy koncertről, amin a közelmúltban részt vettél, majd a kész irományt küldd el nekem a sparrow.hardrocktank@gmail.com címre! Mielőtt valaki képes lenne megkérdezni, inkább leírom, hogy lányok és fiúk egyaránt jelentkezhetnek. ;) A másik fontos dolog az, hogy ez természetesen hobbi lenne, ellenszolgáltatást frenetikus társaságomon kívül nem tudok felajánlani. Az írásnál két dologra figyeljetek: 1. Ne legyen túlságosan túlnyújtva a cikk! 2. Legyen frappáns/kreatív stílusa!

Elkezdődött tehát ez is. A Movie Tank (sajnos vagy nem sajnos, ki tudja...) már jó ideje több, mint hobbi, így ezt a blogot szigorúan csak szabadidős tevékenységként képzelem el, nem akarom vele megváltani a világot, nincsenek nagyra törő terveim. Az is lehet, hogy egy hét múlva máris inaktív lesz, de lehetséges, hogy ezen a webcímen is számolhatjuk majd a születésnapokat.

Olvassátok a blogot! Nemsokára lesz valami tartalom is, ígérem. :D És éljen a Rock, vagy mi...

Címkék: hírek
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hardrocktank.blog.hu/api/trackback/id/tr218059788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePretender 2015.11.08. 19:01:20

Remélem, hogy nem lesz inaktív, engem nagyon érdekelne ez a blog, örülök, hogy létrejött :). Szóval remélem a Movie Tank korát elfogja érni, onnan meg határ a csillagos ég :D. Amúgy a Story Tank-kal mi van, azt már nem tervezed frissíteni a jövőben? Nekem az is tetszett.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2015.11.08. 20:57:24

@ThePretender: Köszi! Te írtad az első kommentet az elkövetkező évek legnépszerűbb zenei blogjára! :D :D
Nem hiszem, hogy inaktív lesz, csak ezzel akartam érzékeltetni azt, hogy nem valami görcsös világmegváltó kísérletről van szó, hanem csak egy húszmilliomodik blogról, amit hobbiból írok. (mármint nem az én húszmilliomodik blogom, hanem az interneté :D )
A Story Tank nekem is tetszett, csak aztán sokáig nem írtam rá semmit, és lassacskán el is feledkeztem róla. Egyelőre nem valószínű, hogy feltámasztom, de valamikor talán sor kerülhet rá. Meglátjuk.

ThePretender 2015.11.08. 23:53:28

@Sparrow: Én köszönöm a megtiszteltetést :D. Igen, értettem, hogy ezt csak ilyen "hobbi blognak" akarod, ahova csak úgy irkálsz kötetlenül, de remélem ez sokáig fog tartani, és nem csak néhány hétig, hónapig. Ilyen ez, a merénylet vagy reformot is fel kellett párszor támasztani, nehéz mindig mindent frissen tartani, de szerintem a Story Tankkal is megérné egy ilyet csinálni, szval sztem ha van inspirációd folytasd, mert jó volt, meg amúgy is egy ilyen sztoris blognak szerintem nem kell naponta frissülni.
süti beállítások módosítása